APOCALIPSIS Z
Manel Loureiro
A civilización xa non existe. Non hai internet. Nin televisión. Nin móbiles. Xa non hai nada que che lembre que es un ser humano. A Apocalipse empezou. Agora só queda un obxectivo: SOBREVIVIR.
Nunha república caucásica libérase, tras un atentado, un virus que se expande sen freo por todo o planeta. A enfermidade mata a quen a padece... pero o afectado resucita ás poucas horas, e tras levantarse de novo ataca de forma rabiosa a calquera persoa que non fose infectada. En España, un novo avogado leva un diario no que, desde o primeiro día, anota as súas observacións sobre ese desastre afastado, un desastre que terminará por chamar ás portas da súa casa. En busca dun lugar seguro, o protagonista cruzará o territorio que antes coñeceu como Galicia e que quizá agora mereza outro nome.
 "Apocalipse Z. O principio do fin" é a primeira novela de Non Mortos ambientada no noso país  «Un relato que consegue pór os pelos da caluga como escarpias grazas á constante combinación de normalidade e proximidade coa que relata a chegada dos zombis a España.» según Álvaro Pons na páxina, www.lacarceldepapel.com. Forma parte dunha triloxía, que segue cos títulos "Apocalipsis z. Los días oscuros" e "Apocalipsis Z. La ira de los justos".
A novela segue a liña de novelas como "Soy Leyenda" de Richard Matheson de 1954, levada ao cine por última vez (que non primeira) no 2007 e protagonizada por Will Smith.

Comentarios

Ana Cantalejo ha dicho que…
Este libro me encanta, es uno de mis favoritos, me leí toda la trilogía y el último libro que sacó el autor. Antes odiaba las historias de muertos vivientes pero desde que me recomendaron leer este libro, soy una fanática a este tipo de lectura, aunque debo reconocer que ningún libro con esta temática me gustó tanto. También me vi todas las temporadas de "The walking dead" en un verano. Me encantan todos los libros de este autor y estoy deseando que escriba más. Y bueno la película de "Soy leyenda" también me gusta mucho, Will Smith es un actor fantástico y creo que representa muy bien su papel.