Resultado de imagen de intercambio cun inglés
INTERCAMBIO CUN INGLÉS
Ao chegar o verán, a nai de Ewald decide que un curso de verán en Inglaterra lle será de moita axuda. Grazas á colaboración da súa irmá, Ewald consegue librarse da viaxe a cambio de recibir un rapaz inglés de intercambio. Pero a chegada de Jasper traerá moitas sorpresas
Resultado de imagen de christine nostlinger

CHRISTINE NOSTLINGER
Naceu en Austria en 1936, no seo dunha familia humilde e antifascista. Ao finalizar o Bacharelato, sentiu atracción polas Belas Artes e dedicouse con paixón á pintura. O seu primeiro libro consistiu nuns debuxos aos que engadiu un texto; pero a crítica fixouse no texto e esqueceuse das ilustracións. A partir desta frustración, comezou unha carreira literaria rutilante. Os seus libros, que nacen de problemas reais, abordados sen dramatismo e case sempre con humor ou ironía, recibiron os maiores galardóns, ata culminar no ano 1984 co Premio Andersen.


Comentarios

Alba Villar 1ºa ha dicho que…
gustome o libro pareciume emocionante, pero houbo partes as cales me aburriron un pouco
marco tajes lema 1C ha dicho que…
No me gusto nada se me iso muy aburrido y muy largo.
CARMEN LAURA ha dicho que…
esté libro non me gustou nadaaa
Anónimo ha dicho que…
Este libro era infumable, aburrido e non me gustou naadaa!!
Jéssica blanco 1ºC ha dicho que…
A min pareciume un libro moi aburrido, porque era moi difícil de ler xa que as páxinas se me facían aburridisimas.
carla ha dicho que…
Este libro pareceume infumable
Raúl 1ºC ha dicho que…
A mín que leín ata a páxina 113, pareceume moi aburrido, a historia non me apasionou...
Era infumable
Marta baña Cerdeiras 1ºC ha dicho que…
Non me gustou nada, era infumable, xa que a historia pasaba moi lentamente e o que lle acontecía era moi aburrido e pouco interesante.
angela 1·A ha dicho que…
este libro nn me gustou.
Nerea Miñones Campaña 1B ha dicho que…
eu do pouco que lein non me gustou muito algo si pero algunhas cousas non
Pablo 1ºB ha dicho que…
Este libro non me gustou nada, pareceume moi aburrido